"מצור על הכנסת": אהוד ברק קורא לנפתלי בנט וגדי איזנקוט לנקוט בצעד חסר תקדים

"מצור על הכנסת": אהוד ברק קורא לנפתלי בנט וגדי איזנקוט לנקוט בצעד חסר תקדים

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, קרא לראשי האופוזיציה לנקוט בצעד חסר תקדים: “ראוי שראשי האופוזיציה הציונית, יחד עם בנט ואיזנקוט, יעזבו את האולם ויכריזו על השבתת המליאה עד נפילת הממשלה. ראוי שיתמקמו עם כלל הח”כים שלהם במצור אוהלים על הכנסת, ומכוח הדוגמה האישית...